Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: 4F
Treść opinii: Po wejściu do salonu obsługa serdecznie przywitała mnie. W salonie odzieży sportowej 4F było czysto. Towar był porozwieszany na wieszakach wg kategorii. Na każdym artykule ceny znajdowały się na metkach. Muzyka grająca z głośników nie przeszkadzała w swobodnej rozmowie ze sprzedawcą. Sprzedawców na sali sprzedaży było trzech. Każdy z nich ubrany był w bluzkę firmową z przewieszonym przez szyję identyfikatorem. Sprzedawca obsługujący mnie był bardzo miły i uprzejmy posiadający ogromną wiedzę na temat asortymentu znajdującego się w sklepie. Po dobraniu dla mnie odpowiedniego rozmiaru oraz fasonu kurtki sprzedawca zaprosił mnie do przymierzalni i poinformował, że w razie pytań jest obok i chętnie pomoże. W przymierzalni panował porządek. Nie było w niej niepotrzebnych wieszaków, ubrań, a lustro było czyste. Kiedy zdecydowałem się na zakup sprzedawca udzielił mi informacji na temat promocji dnia. Obsługa przy kasie trwała bardzo krótko. Kasjer zachęcił mnie do zakupu dodatkowych akcesoriów oraz zaproponował założenie karty rabatowej. Zakupiony towar został zapakowany do firmowej reklamówki.