Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Joanna_1925

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Od jakiegoś czasu rozpoczęła się ogólnie pojęta krytyka w stosunku do Polskich Kolei Państwowych. W związku z licznymi przebudowami faktycznie obawiałam się podróży. Spotkało mnie miłe zaskoczenie. Pomimo dużej kolejki na Dworcu Centralnym w Warszawie, czekałam naprawdę krótko, a samą wizytę przy kasie oceniam naprawdę pozytywnie. Pani wyglądała bardzo schludnie, profesjonalnie. Udzieliła mi porady, sprzedała bilet w dwie strony. Była naprawdę sympatyczna, pomocna. Ceny biletów są moim zdaniem zbyt wysokie do jakości proponowanych usług. Jednak nie są to rażące dysproporcje. Podróże przebiegły bez zarzutu. Mankamentem było 15 minutowe spóźnienie, jednak przebyliśmy aż 300km. Nie jest to więc rażący poślizg. Zauważam także zmianę na lepsze w wyglądzie pociągów, mimo, iż nadal pozostawiają wiele do życzenia. Cieszę się także z prac remontowych, prowadzonych na dworcach w całej Polsce. Myślę, że sytuacja ulegnie niedługo znacznej poprawie.