Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy dostępu do konta klienta. Posiadam kartę klienta decathlon i okazuję przy każdych zakupach ponieważ, za każde zakupy zbiera się pkt. Bardzo oferta decathlona mi pasuje a jeśli mogę raz na jakiś czas mieć z tego dodatkowy bonus to chętnie z tej możliwości korzystam, tym bardziej, że w przypadku rejestrowania transakcji na karcie nie muszę pilnować paragonu w przypadku reklamacji bądź zwrotu towaru gdy po zmierzeniu na spokojnie okazało się, że coś jednak jest nie tak. Postanowiłam się zalogować i sprawdzić stan pkt na swoim koncie. Wpisałam nr karty i hasło, nie udało mi się zalogować. Powtórzyłam czynność i niestety z tym samym skutkiem. Hasło miałam proste więc nie było możliwości powtórki. Ostatecznie zdecydowałam się na odzyskiwanie hasła. I tu zaczęła się prawdziwa droga przez mękę. o ile można próbować wmówić mi, że zapomniałam hasła czy nawet adresu emailowego z którego dokonywałam rejestracji. To mając przed sobą kartę dekathlon oraz dwa ostatnie paragony gdzie jest napisany nr karty klienta to nie ma mowy o pomyłce z numerem karty. Po kilku podejściach system w końcu przyjął mój nr karty. Po wejściu do poczty e-mail nie było żadnego linku do odzyskiwania hasła. zaglądałam kilka razy i dopiero po ponad pół godzinie przyszła seria odzyskiwania hasła bo przyszło naraz 4 emalie z linkami. Uf link wkleiłam bo nie był aktywny i dostałam się do konta klienta. Straconego czasu nie wrócę a aplikacja obsługujaca dostęp do kont klienta z pewnością działała błędnie- wystarczyłby tylko komunikat o problemach technicznych. Teraz będę metodą staroświecką spisywać pkt w notesiku i sprawdzać dopiero gdy już uzbiera większa ilość.