Opinia użytkownika: Beata_16
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Na początku września zadzwoniła do mnie pani z mbanku, gdzie mam konto osobiste z propozycją ubezpieczenia: opieka medyczna assistance 24h. Ponieważ oferta spodobała mi się, więc zawarłam umowę telefonicznie. Ubezpieczenie miało rozpocząć się od 1 października. Pracownica poinformowała mnie również, że opłaty będą pobierane co miesiąc z mojego konta. Po ok. 2 tygodniach logując się na stronie banku przeczytałam wiadomość przysłaną do mnie od banku, że zmieniają warunki tego ubezpieczenia. Po zapoznaniu się z nowymi warunkami postanowiłam zrezygnować z tej umowy, ponieważ w nowych warunkach za wizytę lekarską musiałabym zapłacić, a w pierwszej wersji wizyty domowe lekarza były bezpłatne. Zadzwoniłam na infolinie do banku i zrezygnowałam z ubezpieczenia, niestety bank nie oddał mi opłaty za pierwszy miesiąc choć ubezpieczenie nie zaczęło jeszcze działać. Poinformowałam pracownika, że moim zdaniem jest to oszustwo, ponieważ ubezpieczenie rozpoczyna się dopiero od 1 października, bank wcześniej pobiera pierwszą opłatę, zmienia warunki zanim umowa zacznie działać, a w momencie rezygnacji nie chce oddać opłaty. Ja wyraziłam zgodę na umowę ubezpieczeniową na poprzednich warunkach, a nowe mi nie odpowiadają, więc dlaczego ja mam ponosić za to koszty, przecież to bank zmienia warunki. Choć nie była to duża kwota, ja czuję się okradziona. Pracownik banku przyjął do wiadomości moje niezadowolenie, lecz odpowiedział mi, że on nic nie może zrobić. Poprosiłam go, aby przekazał moje zdanie na ten temat osobie, która zajmuję się tym ubezpieczeniem. Ja na pewno więcej z takiej oferty nie skorzystam.