Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: T-Mobile miała mi dostarczyć za pośrednictwem kuriera DHL paczkę z nowym telefonem i aneksem do umowy. Przez telefon udzielono informacji, że paczka zostanie wysłana do kilku dni a o dokładnej dacie wysyłki zostanę poinformowana. Minęło kilka dni i wreszcie dzień przed dniem Wszystkich Świętych dostałam SMSa z wiadomością, że paczka została do mnie wysłana. SMS był nadany przez T-Mobile. Jakieś 10 minut później zadzwonił do mnie kurier z DHL z wiadomością, że ma dla mnie paczkę, czeka u mnie pod domem a mnie nie ma. Uważam takie telefony za nieporozumienie. Przecież skoro mnie nie ma, to raczej cudem się nie pojawię. Nie rozumiem też, dlaczego nie zostałam uprzedzona wcześniej, gdybym wiedziała, że w tym dniu mam się spodziewać przesyłki, to postarałabym się o to, żeby być w domu. Ewentualnie, skoro już kurier dzwoni, to szkoda, że nie zadzwonił wcześniej i nie umówił się na konkretną godzinę, o której i mnie i jemu pasowałoby. Pracownik, który do mnie zadzwonił był uprzejmy i sympatyczny. Zaproponował umówienie się na późniejszą godzinę lub inny dzień. Wybrałam inny dzień, od razu poinformowałam kuriera po której godzinie będę w domu. Tego dnia czekałam na kuriera od 12-tej (umówiłam się, że będę w domu od 12-tej). Koło 15 zadzwonił telefon, kurier zadzwonił, zapytał, czy jestem w domu a skoro tak, to on będzie za 10 minut. I znowu nie rozumiem. Skoro i tak dzwoni, to czemu nie umawia się wcześniej?