Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Po raz drugi tego samego dnia odwiedziłam sklep, ponieważ żarówka, którą kupiłam kilka godzin wcześniej niestety nie działała. Całe szczęście miałam paragon, który wręczyła mi kasjerka i z nim udałam się do sklepu. Otoczenie i wnętrze sklepu było czyste. Weszłam do środka i nie bardzo wiedząc gdzie mam się udać skierowałam kroki do punktu informacyjnego. Tam niestety rozczarowałam się - pracownica najpierw nieuprzejmie kazała mi czekać, bo była zajęta zszywaniem kartek, a po około minucie również nieuprzejmym tonem zapytała "proszę". Próbowałam jej przedstawić mój problem, jednak ona nie wysłuchała mnie i tylko burknęła "do punktu obsługi" i wróciła do swoich kartek. Zgodnie z jej wskazówką skierowałam się do punktu. Tam bardzo uprzejmie pracownik zapytał w czym problem. Przedstawiłam mu sprawę mojej żarówki i już po około 3 minutach miałam w ręku nową żarówkę, sprawdzoną przez innego pracownika. Pożegnałam się i opuściłam sklep. Tym razem mój zakup działał prawidłowo.