Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Viola
Treść opinii: W sklepie obuwniczym sieci Viola zakupiłam botki damskie. Suwak w jednym bucie ciężko się zapinał ale ekspedientka zasugerowała iż tak bywa i suwak musi się "rozpracować" Można posmarować też delikatnie parafiną lub pastą . Tego samego dnia tak też uczyniłam i but się zapiął bez problemu tyle że po godz suwak się "rozjechał". Była to sobota. Tak więc w poniedziałek zaniosłam buty na reklamację. Spisałyśmy protokół z reklamacji i miałam czekać do dwóch tyg na wiadomość sms co dalej z butami. Po dwóch tyg udałam się do sklepu, gdyż nie otrzymałam żadnej wiadomości. Po ok 30 min rozmowy z ekspedientkami Panie postanowiły sprawdzić to w systemie. Okazało się iż buty wróciły do sklepu i leżą na zapleczu. Nie jest to duży sklep. Jak można nie wiedzieć pracując w tym sklepie, iż buty klienta wróciły z reklamacji i znajdują się na zapleczu? Ekspedientka zwróciła mi obuwie,które rzekomo zostało wysłane do reklamacji i stwierdziła, że jest napisane w systemie że suwak nie podlega reklamacji. Dwa dni później ok godz 20 otrzymałam wiadomość sms od sieci sklepów Viola iż nie mogą mi zwrócić gotówki ani wymienić obuwia na inne ale zostało ono wysłane do naprawy. Dosłownie ironia. Nie odniosłam tych butów po raz kolejny, gdyż tego samego dnia rano odebrałam je z nowym suwakiem od szewca. Wszycie suwaka wyniosło mnie jedyne 10 zł. Nie polecam sklepu. Totalny bałagan. Nawet nie jestem pewna kto napisał tą wiadomość. Może trzecia sprzedawczyni, która nie wiedziała że zwrócono mi już buty?