Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Oceniam tę firmę pozytywnie, mimo iż miała miejsce awaria, ale to może zdarzyć się każdemu, ważny jest sposób załatwienia sprawy. Nie działał mi internet, zadzwoniłam więc na infolinię. Bez problemu dodzwoniłam się. Konsultantka wyraźnie przedstawiła się, wysłuchała mojej sprawy, a następnie uprzejmie poprosiła mnie o sprawdzenie stanu diod na modemie. Uczyniłam to, podałam pracownicy, w odpowiedzi usłyszałam, że skontaktuje się ona z działem technicznym i następnie powiadomi mnie co dalej. Bardzo szybko poinformowano mnie, że konieczna będzie wizyta technika i że zjawi się on u mnie za około 2 godziny. Technik przybył o umówionej porze, był on uprzejmy, sprawdził wszystko a następnie poinformował mnie o stanie problemu i czynnościach, które zamierza wykonać. Awarię naprawiono szybko i co ważne na każdym etapie sprawy miałam pełne informacje, nie musiałam o nic dopytywać, prosić się, interweniować itp. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i poważnego traktowania klienta.