Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Jechałam z rodzicami za miasto, zatrzymaliśmy się najpierw na stacji by uzupełnić poziom paliwa w baku. Na stacji było pusto, tylko jeden dystrybutor byl zajęty. Teren zewnętrzny stacji był czysty, panował tam porządek, nie było śmieci, liści. Dostępne były jednorazowe rękawiczki i papier. Ceny paliwa niestety bardzo wysokie, jest coraz drożej. Po zatankowaniu weszłam do środka i podeszłam do pierwszej wolnej kasy. Pracownica przywitała mnie, kobieta była uśmiechnieta, robiła dobre wrażenie. Podałam jej numer dystrybutora, na co ona podała mi kwotę do zapłaty i zapytała czy życzę sobie fakturę. Zapłaciłam karta, poszło to szybko, poinformowano mnie też o ilości przyznanych punktów. Gdy odchodzilam od lady pracownica pożegnała mnie. Zauważyłam, że dostępne były w sprzedaży rogale marcińskie – fajnie, że taka duża firma dostosowuje się do lokalnych tradycji i oferuje klientom okolicznościowy poznański przysmak.