Opinia użytkownika: Małgorzata_1552
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Sytuacja zmusiła mnie ostatnio do odwiedzenia salonu T-moblie na Jana Pawła II. Do znudzenia dostawałam sms-y o nowych promocjach, które oczywiście powinnam sobie włączyć. Doświadczenie nauczyło mnie żeby najpierw spytać o co w ogóle chodzi. Poszłam do salonu z moją mamą jako że ona też jest w tej sieci i była zainteresowana. W salonie oprócz nas była jeszcze dwójka sprzedających: pan i pani, i 3 klientów. I tak się akurat złożyło, że nie było miejsca gdzie usiąść. Salon jest małą klitką, gdzie nie można było swobodnie czekać na swoją kolej. Kanapa zajęta przed młodego człowieka i 2 krzesełka dla klientów - do obsługiwania (biurka przy których są obsługiwani klienci ustawione są obok siebie, praktycznie nierozłączne. Nie ma tu mowy o jakiejkolwiek ochronie danych osobowych). 20 minut czekania było bardzo denerwujące. Po tym czasie zostałyśmy poproszone do pani i ja oczywiście stałam. Czułam się poniżona jako klient. Promocja, która miała być tak super wymagała kupienia nowego startera i zainwestowania kolejnych pieniędzy. Pani co prawda nie zasłużyła na minusa swą kulturą osobistą a miejsce było czyste i schludne ale nic nie przebije stojącego klienta, który "prosi" się o zainteresowanie tyle czasu. Mam bardzo złe wspomnienia tej wizyty a z promocji nie skorzystałam.