Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Dnia 3 listopada zakupiłam paliwo na stacji BP, poprosiłam o fakturę na dane firmy. Podałam młodemu kasjerowi karteczkę z danymi do faktury i niestety pomimo bardzo dużych i wyraźnych cyfr (numer NIP) zamiast "5" napisał "1" na fakturze, co przez swoje niedopatrzenie zauważyłam dopiero po powrocie ze stacji. Następnego dnia udałam się na stację BP (17 km w jedną stronę), aby ten błąd skorygować. Młody kasjer oraz pracownica będący na stacji powiedzieli, że nic się nie da zrobić z ich strony, bo nie wystawiają faktur korygujących. Pracownica podsunęła rozwiązanie zakupienia przeze mnie w jakimś sklepie druczków "nota korygująca" i wspólne ich wypełnienie (po czym każda ze stron zachowa 1 egzemplarz tego druku). Tak też zrobiłam, pojechałam do sklepu papierniczego, a potem wróciłam na stację. Pani powiedziała mi jeszcze, że w podobnych przypadkach mogę takie sprawy załatwiać do tygodnia czasu, a niekoniecznie na następny dzień. Nie mam żadnych pretensji o pomyłkę, ale złe wrażenie zrobił na mnie fakt, że nie padło ani razu słowo "PRZEPRASZAM" z ust kasjera, powiedział tylko "pomyliłem się" (pomimo że dwa razy napomknęłam podczas rozmowy, że przyjechałam do Legnicy tylko po to)... Ja o przeprosiny się nie upomniałam. Zwykle nie zauważałam braku zwrotów grzecznościowych na tej stacji (a wręcz przeciwnie, personel zawsze witał i żegnał klienta), tego dnia jednak było inaczej. Wychodząc 2 razy z budynku stacji (pierwszy raz w celu zakupu druczków, drugi raz po załatwieniu sprawy) widząc milczenie pracowników pierwsza mówiłam "dziękuję" i "do widzenia", na co otrzymywałam odpowiedź, ale nie wiem czy zostałabym pożegnana jakimiś słowami gdybym sama tego nie zrobiła. To wywoływało wrażenie, jakbym według personelu sama sobie była winna, że pracownik pomylił się przy wpisywaniu NIPu. Ogólnie pracownicy byli mili, tylko ten brak jakichkolwiek przeprosin za tę sytuację spowodował moją ocenę obsługi na minus.