Opinia użytkownika: Przemysław_488
Dotycząca firmy: Mariano Italiano
Treść opinii: Do pizzerii poszedłem z żoną. Zaraz po wejściu kelner przywiał nas serdecznie i zaprosił do stolika. Stolik przy którym siedliśmy miał jeszcze ślady niedawnej konsumpcji. Okruszki i plamy po szklankach z piwem dało się od razu zauważyć. Kelner po chwili podszedł do nas i zostawił 2 karty dań (32 gatunki pizzy, 2 rodzaje ciasta, 6 sałatek, 4 gatunki piwa i napoje). Po 2,5 minuty podszedł do nas i spytał czy już wybraliśmy. Nie zaproponował nic od siebie, nie spytał na co mamy ochotę. Przyjmując od nas zamówienie nie spytał czy chcemy dodatkowy sos do pizzy, jakąś sałatkę. Zapytał tylko o napoje. Na pizzę czekaliśmy 22 minuty, co przy pustym lokalu było długim czasem oczekiwania. Napoje dostaliśmy razem z pizzą, a nie wcześniej, jak to jest w zwyczaju restauracji. Po konsumpcji poszedłem do łazienki. W męskiej toalecie brakowało ręczników papieowych i nie było suszarki do rąk. Podłoga i sanitariaty były czyste, lecz koło zlewu było nachlapane wodą. W łazience panował przyjemny zapach z odświeżacza. Kelner który nas obsługiwał był ubrany czysto, schludnie lecz nie miał na sobie nic co świadczyłoby, że jest pracownikiem tej restauracji. Ubrany był w ciemne jeansy i w sweterek w fioletowo brązowe pasy. W pizzerii czuć było zapach dymu papierosowego, co nie sprzyjało dobrej atmosferze. W lokalu było generalnie czysto, podłoga była czysta, firanki w oknach także. Wyjątkiem były stoliki, które wyglądały jakby nie były wycierane. Podczas płacenia kelner nie zapytał czy chcę płacić kartą czy gotówką i w momencie jak wyciągnąłem kartę powiedział, że powinienem poinformować go wcześniej jak chcę płacić. Nie chciałem wdawać się z nim w niepotrzebne dyskusje więc odpowiedziałem, że ma teraz nie lada problem.