Opinia użytkownika: Grzegorz_200
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Witam, W tym dniu będać w hipermarkecie Tesco udałem się ze swoją przyszłą żoną do sklepu jubilerskiego YES w celu sprawdzenia cen obrączek. Mimo wczesnej pory w sklepie był tylko jeden pracownik który już kogoś obsługiwał. Mimo spędzonego czasu około 10 min żaden inny pracownik w sklepie się nie pojawił. Jeśli chodzi o porządek to w sklepie było czysto. Pracownik był ubrany w strój służbowy i w widocznym miejscu posiadał identyfikator. Niestety po obsłużeniu klienta pracownik zapytał tylko czy w czymś może pomóc i przy odpowiedzi Nie nawet nie zaoferował katalogu co zrobił przy poprzednik kliencie. Jeżeli chodzi o cenę produktów to też jest ona nie jasna gdyż jest napisane przykładowo 2 tys/-sztuka a są 2 obrączki zaś w internecie na stronę firmy Yes jest jednoznacznie napisane ,że cena dotyczy pary obrączek.