Opinia użytkownika: Marta_702
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Pojechałam do banku BPH zapłacić ratę kredytu za mieszkanie. W banku nie było kolejki, tylko 2 osoby przede mną. Otwarta była jedna kasa. Przy drugiej pracownica wykonywała jakieś czynności. Trudno powiedzieć czy były one związane z pracą. Czynne były za to dwa stanowiska do obsługi klientów bez operacji kasowych, gdzie nie było ani jednego klienta. Pracownice zajęte były rozmową. Obsługa przebiegała bardzo powoli, jak na ilość klientów. Wreszcie moja kolej. Podałam kasjerce wyliczoną gotówkę, w tym 60 zł w bilonie po 2 zł, zapakowane w rulony. Kasjerka powiedziała, że obecnie od bilonu pobierają opłatę prowizyjną. Na moje stwierdzenie, że tak nie było do tej pory kasjerka odpowiedziała iż jest to już jakiś czas ale ona robiła mi uprzejmość przyjmując bilon bez prowizji. Uważam, że jest to skandal. Po pierwsze tego bilonu nie było aż tak dużo. A po drugie jak to jest, że wpłacając pieniądze na konto banku za uzyskany kredyt, na którym bank zarabia, mam płacić jeszcze od tego prowizję? Wiem, że jest to praktykowane w bankach ale z jakiej racji? Jedyny pozytyw w banku to jego wygląd - czysto i przyjemnie.