Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Do dystrybutorów była bardzo długa kolejka oczekujących samochodów.Jako pasażerka wyszłam z auta i by usprawnić zakup paliwa udałam się do wnętrza stacji by stanąć w równie długiej kolejce do jedynej czynnej kasy, na której kasjer mimo iż bardzo się starał ledwo nadążał w obsłudze klientów, na przemian podając hot-dogi i odbierając należność za paliwo. Gdy nadeszła moja kolej, okazało się, że muszę poczekać ponieważ skończyła się rolka w kasie. Obsługujący chłopak starając się zachować uśmiech na twarzy wymienił ją trzęsącymi się z pośpiechu i zdenerwowania rękoma. Gdy mu się to udało sprawnie skasował moją należność, poinformował mnie o trwających promocjach i naliczonych punktach lojalnościowych. Dopiero gdy opuszczałam stację, a ruch się już odrobinę rozluźnił z zaplecza po przerwie wyszła druga pracownica i uruchomiła drugą kasę.