Opinia użytkownika: Maxima
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Dzisiejszy dzień poświęciłam na odwiedziny w kilku bankach w celu porównania ofert dotyczących przyznawania kredytów. Jednym z banków, które odwiedziłam był BGŻ. Oddział świecił pustkami, obsługiwany był jeden klient. Kiedy tylko weszłam, pracownik pierwszy powiedział "dzień dobry" i zapytał w czym może pomóc. Siadając opowiedziałam w jakim celu przyszłam i jakie są moje oczekiwania. Pracownik wysłuchał mnie, po czym zadając pytania jednocześnie wprowadzał dane do systemu, by zrobić symulację spłat kredytu jak i sprawdzić zdolność kredytową. Uzyskałam szczegółowe informacje dotyczące wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Otrzymałam też druki zaświadczeń o dochodach wymagane przez Bank oraz wstępną symulację spłat. Pracownik był kompetentny, odpowiadał na wszystkie pytania bez wahania. Zaproponował połączenie dochodów z dochodami męża w celu zwiększenia zdolności kredytowej. Wizyta minęła w miłej atmosferze. W Banku panował porządek, na biurkach leżały jedynie najpotrzebniejsze rzeczy. Wizualnie miejsce było bardzo przytulnie urządzone.