Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Altero
Treść opinii: Tata w lipcu zakupił w tym sklepie buty. Buty były już 3 razy reklamowane. Rozumiem, że nie jest to wina sklepu, ale jeżeli pierwsza naprawa nic nie dała to kolejne zgłoszenia powinny być w inny sposób rozwiązane a tak, pierwsza naprawa to było sklejenie buta, druga naklejenie jakiegoś kawałka skóry. Wykonanie to było bardzo nie estetyczne i nie mogliśmy zgodzić się z przyjęciem tych butów. Napisaliśmy odwołanie reklamacji. Po pewnym czasie oddano tacie 30zł w ramach reklamacji ( buty kosztowały 100zł). Teraz buty rozkleiły się po raz trzeci i czeka nas kolejna reklamacja. Cały proces reklamacji trwa bardzo długo. Oceniając cały sklep, to Panie sprzedawczynie bardzo miłe, kompetentne, zawsze doradzą. Sklep czysty, przejrzysta ekspozycja.