Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Odwiedziłam oddział T-mobile w celu zerwania umowy. Gdy weszłam Pani obsługiwała 2 osoby, przepraszała za pomyłki, tłumacząc się zmęczeniem i brakiem chwili na przerwę. Czekałam dłuższą chwilę, Pani patrząc, że jest już 16.15 wywiesiła karteczkę, że w dniu dzisiejszym zamyka wcześniej o 16.30. Zaraz po tym do salonu weszły kolejne dwie osoby. Pani zestresowała się i zaczęła obsługiwać mnie równolegle z pierwszymi klientami. Gdy podałam jej powód mojej wizyty nie próbowała mnie nawet przekonać do pozostania w T-mobile, nie zaoferowała nic z racji stałego klienta. Dała tylko do wypełnienia druczek. Gdy ja go wypisywałam, do salonu weszła kolejna osoba. Pierwsi klienci byli nadal obsługiwani, a Pani zapytała kolejnych o powód wizyty. Panie chciały poznać cenę jakiegoś telefonu w ofercie MIX. W tym momencie Pani obsługująca poprosiła swoją pierwszą klientkę aby wyciągnęła cennik, który przyniosła ze sobą z domu i przeczytała Pani ceny telefonów. Sama kompletnie nie orientowała się w ich cenach ! Gdy ja skończyłam wypełniać swój wniosek Pani przesłała go faxem do centrali. Dopiero po wyjściu z salonu zauważyłam, że Pani się pod nim nie podpisała. Zrobił się w salonie straszny bałagan.