Opinia użytkownika: Angela_1
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W tej sieci czasem ceny są inne przy kasie a inne przy półce. I tak też było tym razem. W tej miejscowości w Tesco byłam pierwszy raz. Zrobiłam małe zakupy do domu i co i suma za zakupy nie zgadzała się. Byłam przy kasie samoobsługowej więc jeszcze raz sprawdziłam paragon. I stało się to co podejrzewałam. Była rozbieżność cen. Poprosiłam więc o wycofanie dwóch artykułów. Jedna z pracownic to zrobiła. Zaczęłam więc kwestię płatności i tu zaczął się kolejny problem. Przypomniałam sobie że w inny Tesco dostałam kupon rabatowy, więc próbuje go wbić. No i znowu słyszę "poczekaj na pracownika", więc cierpliwie czekam. Po 3 minutach przyszła pracownica spytała co się stało. Powiedziałam, że chce wbić kupon rabatowy. Ona popatrzyła na ten kupon na mnie i poszła do ochrony. Kupon ten nie ma kodu kreskowego i trzeba go inaczej wbić ale ona tego nie wiedziała. Zaczęła coś kombinować przy tej kasie, aż w końcu ja się zdenerwowałam i powiedziałam jej że może to inaczej trzeba zrobić. No i posłuchała co ja mam do powiedzenia. Udało się. Kobieta wzięła ten kupon i poszła, a ochroniarz którego prosiła o pomoc wstał i bardzo uważnie przyglądał się mnie. Poczułam się wtedy jakbym chciała ich oszukać a ja tylko chciałam zrobić zakupy a przy okazji zrealizować kupon.