Opinia użytkownika: Katarzyna_2951
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Od pewnego czasu poszukiwałam korzystnego kredytu mieszkaniowego. Po poleceniu przez koleżankę doradcy kredytowego w Deutsche Banku wraz z mężem nawiązaliśmy z nim kontakt. Umówiliśmy się na indywidualne spotkanie, podczas którego została nam przedstawiona oferta banku. Pracownik był świetnie ubrany, życzliwy i kompetentny. Niestety z uwagi na wcześniejsze spotkanie spóźnił się na spotkanie z nami, musieliśmy czekać ponad pół godziny. Z uwagi na fakt, że inne banki oferowały nam korzystniejsze warunki, pracownik postanowił negocjować dla nas ofertę. Wielokrotnie ustalaliśmy różne warianty telefonicznie i mailowo, za każdym razem przedstawiciel był bardzo miły i cierpliwie znosił setki naszych pytań. Umówiliśmy się na ostateczne spotkanie, podczas którego została przedstawiona nam pozytywna opinia odnośnie kredytu, a także warunki dodatkowe, jakie powinniśmy spełniać. Mogliśmy także skorzystać z dodatkowych ofert bankowych, co obniżałoby naszą ratę kredytu i pozwoliło systematycznie oszczędzać. Spotkanie odbyło się w pokoju spotkań. Było tam czysto i dyskretnie, chociaż ściany wymagałyby odmalowania. Jedyną rzeczą, która mnie uraziła było to, że poprzedni klient indywidualny został poczęstowany kawą, stała na stoliku jeszcze filiżanka, którą pracownik po chwili wyniósł. Ekspres do kawy stał tuz przed wejściem do pokoju spotkań, co czyniło atmosferę miłą i przyjazną. Nas, mimo, że spędziliśmy w banku ponad dwie godziny, nikt kawą nie poczęstował. Na ostateczne spotkanie i podpisanie umowy umówiliśmy się na konkretny termin. Niestety, był on przesuwany z uwagi na brak dokumentacji ze strony banku oraz zbyt wiele pracy, jaką mieli pracownicy banku. W związku z tym musieliśmy przekładać inne ważne wizyty związane z zakupem nieruchomości. Ostateczna umowa została podpisana w pokoju spotkań, w którym było ładnie i miło. Tym razem cały proces przebiegł bardzo sprawnie. Oddział banku jest placówką, przed którą i w której panuje nienaganny porządek. Pracownicy są klasycznie ubrani, mili, uprzejmi i chętni do pomocy. W zasięgu wzroku znajdują się gabloty reklamujące produkty bankowe. W stojakach reklamowych można zauważyć wiele broszur reklamujących usługi banku. Pracownicy zapytani o konkretną osobę lub też usługę, sprawnie i kompetentnie udzielają informacji. Nie są zniecierpliwieni ani długim obsługiwaniem petentów, ani niedogodnościami ze strony klientów, np. klient z małym dzieckiem. Polecam Deutsche Bank innym osobom.