Opinia użytkownika: Monika_360
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Podstanowilismy z Mężem wymienić lodówkę, trafiliśmy do Neonetu w Rzeszowie. W sklepie długo nikt do nas nie podchodził, więc sama podeszłam i poprosiłam Kogos z obsługi AGD, w końcu przyszedł Pomocnik sprzedawcy, który udzielił Mi konkretnych inf. na temat lodówki LG i Indesit. Następnie skierował nas do obsługi klienta, ponieważ chciałam zapłacic połowę kwoty i drugie pół rozłożyć na raty. Sprzedawca poprosił o podanie podst. danych adresowych po czym po 2 min. powiedział, że jest zgoda. Wypisał mi raty. podpisując zauważyłam, że kupuję zestaw kina domowego, a dane do rat wogóle nie należą do mnie. Pan zmieszany sytuacją wyrwał mi z rąk dokumenty i poprosił Koleżankę o pomoc, trwało to prawię 30min. w końcu okazało się, że to nie moja zgoda i nie mój zestaw kina domowego i to chwilę potrwa, to znaczy pewno ok. godz. on nie wie!!!powiedziałam, że nr tel. ma więc może zadzwonić, oczywiście Pan nawet nie wiedział gdzie go ma!!!Zauważyłam, że pozostali klienci tak jak ja musieli domagać się przyjścia sprzedawcy zza biurka, ale pomoc ta była bardzo niechętna! w końcu kupiłam tam lodówkę, tylko ze wzgl. na cenę, ale już nie wybiorę się tam na zakupy!!! strata czasu i nerwów!