Opinia użytkownika: Izabela_556
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: 1 listopada 2011 spędzałam 12 godzin w pracy i miałam ochotę zjeść coś na ciepło. Postanowiłam więc zamówić pizzę. Wiedziałam, że Tele Pizza mimo święta jest czynna, więc zarejestrowałam się na ich stronie, aby po raz pierwszy spróbować zamówić pizzę przez internet. W zamówieniu skorzystałam z opcji własnej kompozycji składników. Strona do składania zamówień jest dosyć czytelna, nie podobało mi się jednak, że gdy wróciłam do pierwszej strony, aby zmienić godzinę dostawy, zniknęło moje zamówienie i musiałam wybierać pizze jeszcze raz. W systemie zamówień internetowych dostępne są też aktualne promocje, ale trzeba zaznaczyć, że chce się z nich skorzystać. Po złożeniu zamówienia dostałam potwierdzenie na e-mail wraz z linkiem do strony, gdzie można sprawdzić na jakim etapie jest nasze zamówienie. Zdziwiłam się trochę (ale pozytywnie oczywiście) gdy zobaczyłam w drzwiach firmy dostawcę , podczas gdy wg informacji na stornie zamówienie dopiero było w trakcie pakowania. Okazało się, że to pan dostawca zapomniał przed wyjazdem „klinąć”, że już wyjeżdża. Dostawę zrealizowano 5 minut przed czasem. Pizzę dostarczono gorącą. Składniki zgadzały się z zamówieniem. Pan dostawca był bardzo kulturalny.