Opinia użytkownika: Marta_1541
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Dnia 5 listopada b.r. wybrałam się z moim narzeczonym w celu zakupu na raty pralki. W pierwszej kolejności podeszliśmy do punktu przyznawania kredytów ratalnych, w celu uzyskania informacji o zdolności kredytowej. Pani wyjaśniła nam, że w pierwszej kolejności potrzebne jest wybranie towaru i poznanie jego ceny. Udaliśmy się więc na stanowisku sprzętu AGD. Po obejrzeniu całego asortymentu i wybraniu odpowiedniego modelu pralki, nawiązaliśmy kontakt wzrokowy ze sprzedawcą danego działu. Pan z uśmiechem na twarzy podszedł do nas i zaproponował pomoc. Przedstawiliśmy mu nasz zamiar wzięcia danego egzemplarza na raty. Po krótkim ale rzeczowym opisie produktu zaprosił nas do swojego stanowiska, celem przygotowania potrzebnego dokumentu do zakupu. W trakcie wypełniania w systemie odp. rubryk prowadził z nami bardzo przyjemną rozmowę, w której uczestniczyli także dwaj inni pracownicy działu AGD. W drodze do punktu kredytowego zmieniłam zdanie dot. wybranego modelu. Sprzedawca podszedł do nas, a my zapytaliśmy co sądzi o tym modelu. Porównał go z poprzednio wybranym. Poprosiliśmy, żeby jeśli to nie będzie problem wypisał nam nowy dokument, gdyż bylibyśmy zdecydowani na tańszy model. Powiedział, że to żaden problem i w przeciągu minuty mieliśmy przygotowany nowy dokument. Pożegnał nas w bardzo miły sposób. Pomimo równie miłej obsługi w punkcie kredytowym, sklep musieliśmy opuścić bez wybranego produktu. Podsumowując obsługę działu AGD jak i stoiska kredytowego uważam za bardzo kompetentną i pomimo niezdecydowanych klientów bardzo miłą.