Opinia użytkownika: Marta_1541
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dnia 3 listopada b.r. ok godz 19 wybrałam się na "małe" zakupy do Biedronki. Z góry miałam założone jakie produkty mam kupić, więc udałam się w miejsce, w którym się one znajdują. Pomimo kilkuosobowej kolejki, obsługa była sprawna, jednak zachęcanie do kolejnej wizyty nie było dość przekonywujące. Zakupy zrobiłam na kwotę 11,83 zł. Gotówka jaką dysponowałam to 22 zł (i taką też zapłaciłam). Reszta jaką otrzymałam to 17 gr. Po odejściu od kasy, poszłam na stoisko z prasą (znajduje się ono kilka kroków od kasy) i chciałam zakupić gazetę. Kiedy przyszedł moment płacenia, zauważyłam, iż przy poprzednich zakupach wydano mi o 10 zł za mało. Natychmiast podeszłam do kasy, przy której zostałam obsługiwana i odnalazłam swój paragon wśród kilku innych pozostawionych przez klientów. Przedstawiłam swój problem zmienniczce poprzedniej kasjerki. W celu wyjaśnienia pomyłki, poproszono Panią, która popełniła błąd. Grzecznie opowiedziałam dokładnie całą sytuację a Pani z niedowierzaniem powiedziała, że nic teraz nie może zrobić. Zasugerowałam, aby odtworzyć sytuację na kamerze, gdyż nie chcę jej narażać na jakiekolwiek koszta i nieprzyjemności. Ekspedientka powiedziała, że nie ma takiej możliwości, i jeśli jestem pewna, że faktycznie pomyliła się przy wydawaniu mi reszty to mam odebrać te 10 zł w kasie a ona ewentualnie, jeśli ją oszukałam, zapłaci na koniec zmiany ze swoich pieniędzy. Rozmowie wyjaśniającej nieporozumienie przysłuchiwała się inna klientka. Po zakończeniu podeszła do mnie i powiedziała, że to nie jest pierwszy przypadek, kiedy ta kasjerka, źle wydaje resztę ...