Opinia użytkownika: RoseLynn
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Siostra poprosiła mnie, żebym kupiła jej klej do drewna, a ponieważ Real jest najbliższym sklepem, gdzie mogę dostac tego typu produkty, udałam się tam. Szybko znalazłam potrzebny mi produkt i udałam się do kasy. Ponieważ miałam tylko jedną rzecz w koszyku, postanowiłam po raz pierwszy skorzystać z kasy samoobsługowej. Przy kasach oprócz Pani z personelu nie było nikogo. Postawiłam koszyk w przezroczystym plastikowym pojemniku i chciałam rozpoczac procedurę kasowania produktu (najpierw chciałam zapoznac się z instrukcją obsługi, na spokojnie chciałam ją przeanalizować, żeby nie popełnić błędu). W tym momencie usłyszałam przeraźliwy krzyk i zobaczyłam starszą Panią z obsługi maszerującą w moim kierunku. Krzyczała i machała ręką wskazując na mój koszyk z klejem:”w strefie produktów tylko produkty!! Nie rozumie po polsku co się mówi!?!? „ A ja na prawdę nie rozumiałam, o co tej pani chodzi i strasznie się wystraszyłam jej krzyku. Aż mi łzy w oczach stanęły. Wstyd się przyznać, ale uciekłam z marketu, zostawiając zakupy tam, gdzie je położyłam, żeby nie poryczeć się przy tej Pani. Poczułam się bardzo niesprawiedliwie zrugana. Zamiast spokojnie wytłumaczyć mi, jak powinnam kasować i płacić za zakupy, zostałam potraktowana bardzo źle.