Opinia użytkownika: Nemezis
Dotycząca firmy: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Treść opinii: Wybrałam się do dziekanatu w celu podbicia legitymacji i złożenia wniosku o stypendium. Chociaż jest on czynny dopiero od godziny 11, w kolejce czekało już ok. 12 osób. Przyjmowanie interesantów zaczęło się mniej więcej punktualnie, jednak obsługa poszczególnych osób trwała bardzo długo (nawet po ok. 15-20 minut). Parę osób zrezygnowało z dalszego czekania, można było usłyszeć wiele skarg. Często zdarza się bowiem, że student przychodzi z jakąś sprawą, czeka w kolejce do godziny 14, ale mimo wszystko odchodzi z kwitkiem, gdyż dziekanat zawsze zamykany jest punktualnie, bez względu na pozostałą liczbę oczekujących osób. Chociaż wygląd miejsca obsługi nie wywołuje żadnych zastrzeżeń, to jednak nie zawsze udaje się pozytywnie załatwić daną sprawę czy uzyskać potrzebne informacje. Tym razem sprawa zakończyła się pomyślnie, jednak ponad 2,5-godzinne oczekiwanie w kolejce pozostawia spory niesmak.