Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Ponieważ byłam w pobliżu postanowiłam podejść do stanowiska Play zapytać o warunki przedłużenia umowy na jeden z numerów jakie w Playu mam. Stoisko miało postać wyspy po środku pasażu. Wewnątrz wyspy znajdowało się dwóch pracowników, jeden zajęty obsługą klienta. Podeszłam do drugiego pracownika, przywitałam się i zapytałam, czy u niego mogę zasięgnąć informacji na temat oferty jaka jest przygotowana dla numeru abonenckiego przy przedłużaniu umowy. Pracownik w bardzo nieprzyjemny i opryskliwy sposób poinformował mnie, że żadna oferta nie jest przygotowywana dla nikogo specjalnie. Zdziwiłam się i zapytałam jak w takim razie wygląda możliwość przedłużenia umowy. Pracownik pokazał mi jakąś ulotkę i poinformował mnie zdawkowo o ofercie. W dalszym ciągu był nieprzyjemny. Ponieważ nie udało mu się mnie jeszcze zniechęcić (tylko dlatego, że wiedziałam że nie będzie mi się chciało iść do innego punku Play i postanowiłam jakoś się z nim dogadać) zapytał w końcu do kiedy tą umowę mam. Podałam mu mój dowód, numer telefonu, wybrałam abonament i dokonałam przedłużenia jej na następny rok. Trzeba przyznać sieci na plus, że procedury przedłużania umowy są proste i szybkie. Na koniec pracownik zaproponował mi skorzystanie z promocji - możliwość otrzymania nagrody, jeżeli przekonam kilka osób do przeniesienia numeru po Play. Podziękowałam i odeszłam. Oferta nawet znośna, obsługa niesympatyczna.