Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do salonu Empiku weszłam skuszona ofertą kalendarzy. Były wyeksponowane na regale zaraz za wejściem i potem na dużej powierzchni parteru sklepu (sklep mieści się a trzech poziomach). Były poukładane według rodzajów, kolorów okładek, cen, wymiarów. Wybór duży, ceny też nie małe. Sklep czysty, podłoga, półki czyste, nie zauważyłam śmieci, plam ani kurzu. Oświetlenie nieco ciemne, myślę, że lepiej bym się czuła w jaśniejszym sklepie. Klientów było niewielu, z pracowników nie zauważyłam nikogo. Na parterze asortyment taki sobie, kalendarze, pamiątki z Krakowa, zeszyty, jakieś świeczki i inne drobiazgi, ozdoby świąteczne (4 listopada!) i trochę książek, nowości i hity. Zabrałam jeden z kalendarzy i podeszłam do kasy. Koło siebie znajdowały się dwie, przy jednej była kartka, że proszą o korzystanie z sąsiedniej kasy, przy drugiej nie było nikogo. Stanęłam i poczekałam, po dwóch - trzech minutach przyszła pracownica, odblokowała kasę, skasowała, zapytała czy zbieram punkty Payback i przyjęła pieniądze. Zapytała czy dać reklamówkę na towar, pożegnałyśmy się i wyszłam.