Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Na początku października odbierałam jedną z nagród z programu - blender. Nagrodę przeznaczyłam na prezent dla mojej mamy. Zamówienie poszło gładko i prosto - system prowadzi użytkownika za rękę i nie ma żadnego problemu z tym, nie ma sytuacji, że nie wiadomo co wpisać czy nacisnąć, wszystko jest bardzo intuicyjne. Ponieważ produkt był przeznaczony na prezent wpisałam inny adres wysyłki, niże mój. Oczywiście po wysłaniu zamówienia dostałam standardowy tekst, że zamówienie zostało przyjęte i że czas realizacji jest do 21 dni. Po dosłownie kilku dniach dostałam kolejny mail informujący, że zamówienie jest gotowe do wysyłki i niedługo potem informację, że zostało wysłane. Informację tą dostałam w czwartek, w poniedziałek rano mam zadzwoniła, że kurier z paczką właśnie u niej był. Od zamówienia blendera do otrzymania go minął około tydzień. Czas realizacji doprawdy imponujący. Niestety okazało się, że blender nie do końca wygląda tak jak się spodziewałam, że zdjęciu w serwisie miał dodatkową trzepaczkę do ubijania piany, ten otrzymany nie miał jej. Napisałam do serwisu w tej sprawie. Dowiedziałam się, że model jest prawidłowo oznaczony, natomiast zdjęcie faktycznie jest inne. Firma podziękowała mi za zwrócenie uwagi i w ramach podziękowania obiecała wysłać bilet do Multikina. Po około dwóch tygodniach dostałam list polecony z biletem w środku. Serwis Jakość Obsługi naprawdę potrafi obsługiwać na wysokim poziomie. Dziękują, pozdrawiam i oby tak dalej.