Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Na wyciągu z karty kredytowej banku podano dodatkowe informacje zatytułowane:" Komfort i swoboda w jednej karcie". A na dole kartki: "Dowiedz się więcej pod numerem telefonu". Zainteresowałem się informacją o możliwości opłacania kartą domowych rachunków. Chcąc dowiedzieć się szczegółów, zatelefonowałem na podany numer infolinii banku: 801706080. Cierpliwie czekałem na połączenie z konsultantem. Przez ponad sześć minut nikt się nie zgłosił, słychać było tylko muzyczkę i komunikaty: "konsultanci są zajęci". Zatelefonowałem więc na drugi podany numer 717858004. Pod tym telefonem, również nie uzyskałem połączenia z konsultantem, a po około minucie oczekiwania połączenie przerwano. Mógłbym zrozumieć brak możliwości rozmowy z zajętymi konsultantami, gdyby nie fakt, że w poprzednich latach, w Lukas banku (przejętym przez Credit Agricole) ilekroć telefonowałem na infolinię uzyskiwałem szybkie połączenia, a konsultanci byli do dyspozycji.