Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Moja reklamacja nr 11/8224/2011 została załatwiona przez nieskuteczną naprawę pilarki spalinowej Harder PN3800. Narzędzie następnego dnia, po odebraniu z reklamacji, nie dało się uruchomić. Zaznaczam, że wnioskowałem zwrot gotówki. Aktualnie ponownie jest w reklamacji pod numerem 11/8854/2011 od 31 października. Otrzymałem informację drogą e-mailową o ew. ponownym sprawdzeniu przez serwis i również o możliwości zwrotu należności za bubel. Firma Leroy Merlin, Centrala przy ul. Targowej 72 w Warszawie nadal nie odpowiedziała na moją pisemną reklamację. Ostrzegam innych klientów o trudnościach z ew. odpowiedzialnością reklamacyjną w tym GIGAMARKECIE. Przy każdej mojej wizycie pracownik Dz. Reklamacji oświadcza, że postępuje zgodnie z ustawą o prawie konsumenta. Bardzo mocno się myli. z pozdrowieniem Greg 101 Warszawa