Opinia użytkownika: Reds
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Podczas wizyty w markecie pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Czysty parking i bezpośrednie otoczenie. Wewnątrz podobnie - podłogi czyste, towary prawidłowo poukładane na regałach, bez widocznych braków. Pracownicy na bieżąco uzupełniali produkty. W sektorze mięsnym spora kolejka i tylko jedna osoba na obsłudze. Pozostałe dwie, będące na dziale, zajmowały się czyszczeniem sprzętów oraz przeglądaniem papierków - faktur, itp. Dział owocowo-warzywny nie prezentował się zbyt zachęcająco - sporo nieświeżych egzemplarzy. Ceny zróżnicowane - jednak większość produktów droższa, porównując chociażby z Kauflandem, Biedronką, czy Lidlem. Przy kasach nie było kolejek - czynne były 4 i po 2-3 osoby przy każdej. Gorzej wypadła obsługa. Pani Ela - dość mocno wymalowana - bardzo mechanicznie wykonywała swoje czynności. Ani "dzień dobry - dobry wieczór", ani dziękuję za zakupy. Dodatkowo rzucała zeskanowanymi produktami. Na pytanie - kto odpowiada za zbicie produktu - usłyszałem oschłym głosem - "pan się o to nie martwi". Pracownik ochrony "ślinił się" na młode, zgrabne klientki. A pozostałych prześwietlał rentgenowskim wzrokiem, sugerując tym samym, że jest klient traktowany jest jak potencjalny złodziej.