Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Octopus

Treść opinii: W ostatnim czasie podczas wizyty w parku wodnym Octoplus w Suchym Lesie k.poznania,wchodząca na basen Panie a szatni i w okienku osługi klienta były bardzo uprzejme, uśmiechnięte witały wszystkich klientów. Po godzinie 22.30 byłam już ostatnim klientem, podczas pływania o godzinie 22.25 z głośników usłyszałam informację, że obsługa prosi o opuszczenie hali basenowej do godziny 22.40 i rozliczenie się w kasach do 23.00 Nie podobało mi się kiedy o godzinie 22.32 (według zegara wiszącego na hali basenowej) ratownicy zaczęli zwijać boje przedzielające tory do pływania, mimo iż ja jeszcze tam pływałam (jako jedyna, ale co z tego). Po chwili ratownik dreptał już wokół basenu, rzucając mi nie zadowolone spojrzenie, kiedy o 22.36 wychodziłam z basenu kafelki dookoła były już oblane środkiem do czyszczenia podłogi a przy okazji moje klapki. Uważam, że skoro halę basenową trzeba opuścić do 22.40 to wszelkie prace porządkowe typu polewanie płytek chemicznym środkiem czystości powinny odbywać się już po zamknięciu a nie na 10 minut przed. Mimo iż byłam ostatnim klientem, Pani przy kasie w przeciwieństwie do ratowników była bardzo uprzejma, podziękowała mi za wizytę, przyjęła pieniądze, wydała paragon i zachęcała do ponownego odwiedzenia obiektu.