Opinia użytkownika: Westa
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Sklep usytuowany jest na obrzeżach miasta. Ma bezpieczny wjazd i wyjazd na duży parking, co czyni zakupy wygodniejszymi. Sala sprzedaży jest przestronna, utrzymana w czystości. Towar jest ładnie wyeksponowany. Często robię tu zakupy z uwagi na przystępne ceny i bogaty wybór towaru oraz dogodne godziny otwarcia 7 dni w tygodniu. Minusem jest to, że zdarza się czasami, iż brakuje torebek foliowych przy stoiskach z owocami i warzywami. Personel stosuje standardy obsługi, wydaje się jednak, że robi to od niechcenia. Pracownicy przy kasie nie nawiązują kontaktu wzrokowego z klientem. nie wszyscy witają klienta słowami "dzień dobry" i zapraszają do ponownego odwiedzenia sklepu. Gdy jest długa kolejka do kasy, trzeba albo długo stać w kolejce, albo czekać na otwarcie drugiej kasy. Personel, który przebywa na zapleczu sklepu reaguje dopiero po kilku dzwonkach z kasy na prośbę kasjera o otwarcie drugiego boksu kasowego celem rozładowania kolejki. Atmosfera w sklepie wydaje się chłodna. Obserwując personel (kwestia ilości otwartych kas) można odnieść wrażenie, że pracownicy nie tworzą zgranego zespołu.