Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Modar
Treść opinii: Kilka dni wcześniej zakupiłam bluzkę i niestety po wypraniu wymagała reklamacji.Ekspednientka za ladą nie była kompetentna wiec poprosiła kierowniczke, na którą oczekiwałam ponad 10 min. Pani kierownik bardzo nie miłym tonem wypytywała mnie co zarzucam tej bluzce udajć, że nie widzi feleru upierając się, że powinnam ją porządnie wyprasować a nie tylko uprać.O wyprasowanie / za opłatą/ poprosiłam w punkcie pralniczym znajdujacym się w tym samym centrum handlowym i wróciłam do sklepu. Pani kierownik nadal bardzo niechętnie i niemiło kazała sobie dyktować treść reklamacji a po wypełnieniu nadal mało uprzejmie poinformowała mnie, że spewnością reklamacja moja nie będzie przyjeta. Całej tej procedurze przygladały się znajdujace się w sklepie dwie eksedientki i jakby przestraszone nie odezwały się ani słowem. Na moje naprawdę grzeczne "do widzenia", nie otrzymałam odpowiedzi. Jest to sklep firmowy "Lara Fabio" wiele rzeczy w nim kupiłam i po raz pierwszy, będąc zawiedziona jakością bluzki, postanowiłam dokonać reklamacji.