Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: piteq

Dotycząca firmy: Elektromarket.pl

Treść opinii: Potrzebowałem zimowych opon do TICO Daewoo w rozmiarze R12 i tutaj okazało się, że będzie problem bo to już dość rzadki towar (braki w magazynach i już coraz mniej kierowców posiada w/w auto) mimo ofert w sklepach internetowych. Oczywiście priorytetem dla klienta jest cena i jakość, ale zacząłem poszukiwania od pierwszego czynnika. Dość szybko udało mi się określić zakres cenowy i oferty sklepów w necie. Wybrałem www.electromarket.pl i w celu potwierdzenia stanów magazynowych skontaktowałem się telefonicznie z obsługą sklepu, niestety dział sprzedaży opon nie odbierał telefonu, ale po kliku sekundach oczekiwania połączyłem się automatycznie z działem RTV-AGD, gdzie otrzymałem potwierdzenie i wyczerpującą odpowiedź na pytania dotyczące m.in.: daty produkcji opon, możliwego terminu realizacji. Złożyłem zamówienie nr 366289 z dopiskiem „wyrażaj opinie i zgarniaj nagrody” po czym otrzymałem szereg maili o zmianie statusu zamówienia, opłaciłem przelewem i dodatkowo po zalogowaniu na konto sklepu mogłem śledzić status zamówienia i przesyłki. W przeciągu 3 dni otrzymałem towar kurierem pod wskazany adres za niewielką opłatą 19zł brutto. Skorzystałem z tego sklepu po raz pierwszy - dzięki takiej obsłudze i atrakcyjnym ofertom cenowym, będę pamiętał, że warto tu zajrzeć i kupić. POLECAM !