Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: NZOZ Przychodnia Akademicka

Treść opinii: O dziwo udało mi się dodzwonić do przychodni za pierwszym razem. Graniczy to z cudem, ale widocznie miałam farta. Pani pielęgniarka uprzejmie mnie zarejestrowała i poprosiła, żebym podeszła do rejestracji jak już przyjdę osobiście do przychodni. Tam również nie było kolejki. Pani pielęgniarka wydrukowała kupony i poszłam pod gabinet. Siedziała tam już jedna pacjentka. Pani doktor specjalnie nie spieszyła się do pracy. Od 10 minut powinna była przyjmować pacjentów a w gabinecie było pusto. W końcu pojawiła się spóźniona o 20 minut po czym weszła do gabinetu z parą znajomych. Nie usłyszeliśmy żadnego "przepraszam" a tym bardziej wytłumaczenia dlaczego się spóźniła. Widać jakie ma podejście do pacjentów. W gabinecie również nie jest zbyt rozmowna. Zada kilka pytań, zbada a później w ciszy i skupieniu pisze coś w kartotece, wypisuje recepty a na koniec informuje pacjenta. Jeśli się okazuje, że pacjent z jakichś względów nie może brać przepisanych leków, pani doktor kreśli w kartotece, drze recepty i zaczyna od nowa pisanie. Poważnie zastanawiam się nad zmianą lekarza.