Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W banku getin kończyła mi się lokata. Konsultant z banku zadzwonił do mnie. Przywitał się i przedstawił. Powiedział mi w jakiej sprawie dzwoni. Wyjaśnił, że w związku z zakończeniem się lokaty ma dla mnie inną ofertę oszczędzania. Konsultant wyjaśnił mi wszelkie zasady nowej lokaty. Następnie zapytał, czy mam jakieś pytania. Dopytałam się o szczegóły. Konsultant odpowiedział mi szczegółowo na moje wątpliwości. Zdecydowałam się przedłużyć lokatę. Pan poprosił o kilka danych pozwalających stwierdzić moją wiarygodność. Cała procedura nie zajęła więcej niż 3 minuty. Lokata została przedłużona na bardzo korzystnych warunkach bez specjalnego zaangażowania z mojej strony. Było to dla mnie bardzo wygodne i jestem bardzo zadowolona z usług tego banku.