Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_3600

Dotycząca firmy: Apart

Treść opinii: Moja dzisiejsza wizyta w salonie jubilerskim Apart wiązała się z chęcią powiększenia pierścionka. Do salonu weszłam kilka minut po godzinie 9-tej i spędziłam w nim ok. 5 minut. W salonie znajdowały się dwie panie z obsługi. Jedna z nich natychmiast zwróciła się do mnie ( przeczytałam na identyfikatorze imię i nazwisko Agnieszka S. ) z miłym "Dzień dobry" i " W czym mogę pomóc ?". Poprosiłam o informacje na temat możliwości powiększenia pierścionka, kupionego właśnie w Aparcie. Pani zapytała również o datę zakupu ( było to 6 lat temu ) i udzieliła odpowiedzi, że niestety usługa nie może być wykonana, ponieważ gwarancja na biżuterię w salonie Apart wynosi 2 lata. Podziękowałam za informacje, skierowałam sie do wyjścia. Byłam mile zaskoczona, że odpowiadając na moje " do widzenia ", pani z obsługi odwróciła się do mnie przodem. Zwykle pożegnanie z klientem jest już przez sprzedawcę rzucane przez ramię. Uważam, że to świadczy o jej wysokiej kulturze osobistej i znajomości zasad savoir vivre'u. Wielki plus dla tej pani. Natomiast fakt, że muszę szukać innego złotnika, który wykona dla mnie powiększenie pierścionka, trochę mnie zniechęca. Apart to bardzo elegancki i szanowany jubileri wydaje mi się, że takie usługi powinien wykonywać nie tylko na produktach na gwarancji. Ogólne wrażenia estetyczne jak zawsze na duży plus, w salonie było czysto, towar wyeksponowany prawidłowo, cenowo nie różni się znacznie od innych wiodących jubilerów, zachowanie i wygląd personelu bez zarzutu, wiedza także. Daję piatkę, ale z małym minusikiem.