Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aleksander_90

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Jako klient banku chciałem zgłosić zmianę danych podanych w umowie, w związku ze zmianą dokumentów. Niestety pomimo, iż Pani była bardzo uprzejma, nie była dostatecznie dobrze poinformowana o procedurach, co spowodowało, iż szukała pomocy u przełożonych. W banku w tamtej chwili znajdowało się, jedynie dwóch pracowników, przez co utworzyła się ogromna kolejka oczekujących. Kasjerka nie wiedziała co ma robić, jednakże kierowniczka placówki po dłużej chwili zajęła się sprawą. Kompetencje personelu pozostawiają wiele do życzenia. Jednakże zachowanie i wygląd są na wysokim poziomie. Personel jest miły, uśmiechnięty i skłonny do wszelkiej pomocy. Czas obsługi niestety w tym przypadku długi. Wygląd miejsca dobry, aczkolwiek w trakcie przyjmowania klientów odbywała się konserwacja świateł na suficie, co przeszkadzało klientom.