Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Po zapoznaniu się z ofertą sklepu na stronie internetowej wybrałam się po zakup wybranych butów. Sklep dobrze oświetlony, po wejściu widoczne w tzw. części obuwia damskiego wyłożone starannie modele obuwia z gazetki promocyjnej, opisane ceny. Pudełka z obuwiem poukładane na środku sklepu równiutko, numeracją /to oferta promocyjna/. Widzę Panią z obsługi, która uzupełnia towar. Swobodnie można przechodzić pomiędzy regałami, ekspozycja bliżej witryny sklepu poukładana na tyle starannie, że nie musimy bać się, iż coś strącimy. Kilkadziesiąt minut poświęcam w sklepie na szukanie wybranych przeze mnie modeli obuwia, oglądam pozostały towar. Pani z obsługi grzecznie mówi dzień dobry, pyta czy w czymś pomóc. Proszę o pomoc co do konkretnego rozmiaru, bowiem nie widzę pudełka. Pani sprawdza, udaje się na inny regał. Podaje mi szukany rozmiar. Sklep zajmuje dużą powierzchnię - to sprzyja wygodzie zakupów, towar starannie wyeksponowany na półkach, opisany, gdy zniżki na wybrane modele - widzimy odróżniające czerwone naklejki. Jedyny minus jaki znalazłam to za mało miejsc do siedzenia i wygodnego przymierzenia obuwia. Przy kasie sprawna obsługa. Przede mną ktoś składał reklamację, byłam świadkiem rzetelnej obsługi klienta. Zapłaciłam za zakupiony towar, Pani z kasy zaproponowała zakup środka do pielęgnacji obuwia, bez problemu zapakowała pudło w dużą siatkę, poinformowała o przysługującej gwarancji i zwrocie obuwia. Profesjonalizm obsługi: miło, rzeczowo, szybko.