Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Kończyło mi się paliwo, podjechałam więc na stację Shell. Gdy zajęłam miejsce przy dystrybutorze, podszedł do mnie pracownik stacji i zaproponował zatankowanie. Pracownik zaproponował mi ulepszone paliwo, ale podziękowałam za nie. Pan dodatkowo zachwalał zalety tego ulepszonego paliwa i namawiał do jego wypróbowania przy następnym tankowaniu. Po skończeniu tankowania pracownik zaprosił mnie do przejścia do sklepu w celu zapłacenia. Podziękowałam panu i udałam się do kasy. Było czynne 1 stanowisko obsługi, przy którym był już obsługiwany klient. Obsługująca pracownica przyjęła ode mnie kartę na punkty stacji Shell, poinformowała ile punktów doszło po dzisiejszym tankowaniu, sprawnie wykonała transakcję kasową oraz wydała mi fakturę, o którą poprosiłam. Pani była miła i uśmiechnięta.