Opinia użytkownika: Karolina_1098
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W sobotę wybrałam się z rodzina do Lublina na zakupy. Mój brat chciał kupić sobie zimowe buty. Zajechaliśmy do sklepu Deichmann przy ulicy Witosa 6. Sklep mieści się w Galerii Lubelskiej. Przed galeria jest duży parking, ale ciężko tam zaparkować dużym samochodem, bo jest bardzo ciasno. Już wcześniej upatrzyliśmy buty dla brata w tym sklepie i teraz pojechaliśmy do niego by mógł je zmierzyć. W sklepie nie było czysto. Z lewej strony przy damskich kozakach leżały papiery z butów. Chciałam zmierzyć buty i aby usiąść musiałam sama te papiery poskładać bo nie było miejsca na ławeczce. Pracownicy sklepu latali miedzy półkami i nikt nie podchodził do żądnego klienta w celu pomocy. Podeszłam do moich rodziców i brata. Zdecydowali się na kupno tych butów, które oglądaliśmy. Podeszliśmy do kasy. Mama chciała zapłacić kartą visa, ale terminal odmawiał posłuszeństwa, mimo, że na koncie były środki. Pani kasjerka mówiła, że to oni mają cały dzień problem z kartami płatniczymi. Spróbowaliśmy zapłacić jeszcze inną kartą ale niestety terminal nie działał. W końcu zadziałał, ale na kartę na chip. Nie było to dla nas koniecznie ok, bo chcieliśmy zapłacić kartą kredytową.