Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Dn. 31 października udałam się do oddziału Alior Banku w celu wypłacenia pieniędzy z konta i zamknięcia rachunku. Po podejściu do wolnego stanowiska pracownik zapytał w czym może mi pomóc. Kiedy powiedziałam, że chciałabym wypłacić pieniądze z konta walutowego i zlikwidować konto, aby nie ponosić kosztów związanych z jego prowadzeniem, poinformował mnie, że nie muszę zamykać konta, ponieważ istnieje możliwość zastrzeżenia karty, abym nie musiała płacić za jej posiadanie, a jednocześnie abym w każdej chwili mogła ją znowu uaktywnić. Następnie poprosił o sprawdzenie moich danych na monitorze i potwierdzenie transakcji elektronicznym podpisem. Po wypłaceniu pieniędzy poprosił, abym sama je przeliczyła. Pracownik banku był wyjątkowo miły, doskonale orientował się w ofercie banku i cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące ponownej aktywacji karty. Jego wygląd był elegancki i również świadczył o profesjonalizmie. Cała wizyta w placówce przebiegła sprawnie i trwała około 10 minut. Miejsce było czyste i schludne.