Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy nie tyle co obsługi bo obsługa była miła. Niestety organizacja pracy w tym markecie jest oparta na zasadzie totalnego utrudniania pracy pracownikom. Pomimo, że jak na sobotę wcale nie było aż takich tłumów w sklepie a wszystkie kasy czyli 3 kasy oraz na stoisku monopolowym były czynne to to w pewnej chwili powstały dosłownie korki przy kasach. To, że ceny różnią się od tych na regale to raczej norma. I gdy klient to zauważy podczas kasowania jego zakupów i rozmyśli się z zakupu w wyższej cenie to kasjerka krzyczy na cały sklep po kartę zwrotów aby za pomocą tej karty wycofać produkt. Można by to było rozwiązać inaczej. bo jest to strata czasu dla klienta i reszty kolejki. A poszukiwania karty do zwrotów nie zawsze szybko kończą się sukcesem. Druga ważna kwestia to warzenie warzyw i owoców. Na stosiku z warzywami i owocami ceny są na skrzynkach, a ceny asortymentu w promocji są widoczne, zdarza się, ze z jakieś 10% asortymentu nie ma widocznych cen ale przy kasie nawet te z widocznymi cenami są trudne do poprawnego skasowania ponieważ lista kodów do warzyw i owoców jaką posiadają kasjerki jest wykazem napisanym drobnym maczkiem co więcej nie wszystkie strony są alfabetycznie. Róź nica pomiędzy pomidorowa z promocji a gałązkowymi w tym dniu była równa cenie 1 kg pomidorów z promocji. Doskonale rozumiem, ze po dłuższej chwili poszukiwania na takim wykazie mogło się za dwoić kasjerce w oczach, ale może by ktoś te wykazy dla kasjerek przygotował porządnie czytelnie. Przy kasie pomimo tylko dwóch osób z małymi zakupami przede mną spędziłam 15 minut licząc kasowanie moich zakupów. Kasjerka była miła i uprzejma ale nikt Jej dobrze ani odpowiednio nie przeszkolił, bo do zakładania taśmy wołała dwa razy koleżankę z kasy obok co blokowało dwie kasy na dłuższa chwilę. Długo szukała kodów na towarach a także na wykazie kodów do warzyw trudno Jej się było odnaleźć. Niestety bez przeszkolenia i bez podstawowych narzędzi pracy nikt nie jest wstanie pracować dobrze albo chociaż zadowalająco. Może ktoś z kadry zastanowił by się jak zorganizować pracę w tym markecie aby zarówno i klienci i kasjerzy na tym skorzystali. bo to co jest w tej chwili to jest chaos, bałagan.