Opinia użytkownika: Bastian
Dotycząca firmy: Humanic
Treść opinii: Witam w dniu 29-10-2011 postanowiłem wybrać się na zakupy do Centrum Handlowgo Manufaktura, aby zakupic obuwie. Wybrałem sklep Humanic po wejściu do sklepu usłyszałem dzień dobry gdzieś z za kasy. Przeszedłem sklep doszedłem do półki z butami męskimi nie uświadczając pomocy personelu. Ogólnie w sklepie panuje ład i porządek, kafelki na podłodze białe czyste jasno i wyraźnie opisane etykiety cenowe. Wybrałem obuwie doszedłem do kasy stał jeden klient Pani któa była za kasą Pani Ania wysoka z pasemkami czarno białym na głowie włosy spięte w warkocz nie była zainteresowany klientem lecz pisaniem sobie protokołu reklamacyjnego. Po dłuższej chwili zaczeła obsługiwac klienta jak doszła druga Pani niska włosy kręcone czarne o imieniu Jolanta. Pani ta uśmiechnieta klientowi przedemną który robił zakup za ponad 300zł zaproponowała dodatkowe produkty. Podziękował zaczeł się obsługa mnie i tu zdziwienie nadal uśmiechnięta, ale zero rozmowy żadnej propozycji dodatkowego produktu moje zakupy były tylko za 70 zł. Nie została powiedziana głośno kwota do zapłaty podałem kartę kredytową Pani nawet nie sprawdziłą czy karta jest podpisana a akórat nie była podpisana więc powinna zawołać dowód nie uczyniła tego. Zapakowała obuwie podziekował. Uważam, ze obsługuje się tam klientó wg ubioru i zasobności portfela nie ładnie. Wielki minus za obsługę :-(