Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Apart

Treść opinii: Mąż kupił dla mnie prezent w salonie w Kłodzku. Okazało się, że bransoletka jest na mnie za duża. Kilka dni później udaliśmy się razem do salonu aby wymienić ją na inną. Obsługiwał nas Pan, który zauważalnie był zirytowany naszą prośbą wymyślając kilka powodów, dla jakich wymiana nie będzie możliwa. Na nasze argumenty wymyślał różne kontrargumenty. Dyskusja w salonie była bardzo długa więc nie sposób jej tu przytaczać. W końcu (chyba, żeby się nas już pozbyć) powiedział, że skontaktuje się z siedzibą firmy i zapyta jak ten problem rozwiązać i zadzwoni do nas. Niestety minął tydzień i nie otrzymaliśmy żadnego kontaktu ze strony Pana ani firmy APART. Zdenerwowana i rozżalona poszłam ponownie do kłodzkiego salonu i kolejny raz obsługiwał mnie Pan, ale inny młodszy od poprzedniego (swoją drogą dziwne, że tam pracuje więcej mężczyzn niż kobiet tak jak to ma miejsce w innych salonach APART, w których byłam). O dziwo, młodszy Pan zachował stoicki spokój słuchając mojego podniesionego głosu i od czasu do czasu kiwał głową wyrażając uznanie dla mojego problemu. Przeprosił za całą sytuację w imieniu salonu, zdziwił się że kazano nam czekać i... zaproponował wymianę towaru!!! Niestety żadna bransoletka nie pasowała, więc zdecydowałam się na zupełnie inną rzecz. Bez problemów, bez dziwnych "ale" i niezrozumiałego tłumaczenia poprzedniego Pana. Zupełnie jakbym nagle weszła do innego salonu w innym mieście lub nawet innej firmy. Sama nie wiem dlaczego tak potraktowano nas na początku. Salon jest dobrze usytuowany, jest czystko, jasno a wystawy bardzo ładne. Obsługa? Raz fatalna, raz wzorowa zależy na kogo się natknie. Wydaje mi się jednak, że standard obsługi w tak renomowanej firmie nie powinien odbiegać aż tak zasadniczo od siebie dlatego daję ocenę średnią.