Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu dzisiejszym dokonywałem zakupu w sklepie Lidl. Sklep wydawał się dosyć czysty (nie było pozostawionych wózków widłowych, pustych opakowań po produktach) i gotowy do obsługi klientów. Nie korzystałem z pomocy pracowników, gdyż byłem w stanie odnaleźć wszystkie potrzebne mi produkty. Oferta sklepu Lidl była bardzo korzystna (np. piwo Harnaś w puszcze za 2,29 zł). W kolejce musiałem czekać około 7 minut (przede mną były 3 osoby), więc można powiedzieć, że zostałem obsłużony dosyć szybko. Podczas mojego pobytu były otwarte 3 kasy, a gdy kolejka się powiększała została otwarta dodatkowa czwarta kasa, która rozładowała zator. Generalnie jestem zadowolony z zakupów w tym sklepie, gdyż ogromnym plusem Lidla jest jego oferta cenowa oraz ciągle zmieniający się asortyment.