Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: kamiko

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Przyczyną mojej wizyty w empiku był odbiór zamówionych podręczników przez stronę internetową. Koleżanki poprosiły mnie o zapytanie o nietypowy artykuł biurowy, zatem po wejściu do sklepu skierowałam się do kasy, żeby dowiedzieć się o taki produkt. Obsługująca mnie pani nie widziała o co mi chodzi, zatem zrezygnowana udałam się po odbiór książek, samodzielnie rozglądając się po półkach, czy znajdę ten nietypowy artykuł. Przechodzący pracownik empiku od razu zagadnął mnie, czy może mi w czymś pomóc, a kiedy przedstawiłam mu problem, powiedział że zorientuje się i zaraz mi udzieli odpowiedzi. Ustaliliśmy, że on sprawdzi w czasie, kiedy ja będę odbierała książki. Po chwili, kiedy płaciłam za książki, pracownik empiku odnalazł mnie i odpowiedział na zadane pytania, mimo że odpowiedz była negatywna ujęła mnie rzeczowa i miła usługa.