Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Wracając z objazdowej wycieczki niedzielnej zatrzymaliśmy się tu na Hot Doga, coś do picia i dać upust potrzebie fizjologicznej. W toalecie damskiej, niestety, nic się nie zmieniło – miejsce po wyjętym zamku nadal zapchane papierem, co najmniej dziwne, że jeszcze nic z tym nie zrobiono. Pracownicy powinni się już wstydzić, że o szefostwie nie wspomnę, przecież to stacja przy drodze krajowej, klientów nie brakuje i to często obcokrajowców. Taka jedna stacja z czasem może stać się niechlubną wizytówką kraju „jak nas widzą, tak o nas piszą” - o tym powinni wiedzieć i pracownicy i właściciele. Zarządzający Orlenem w Niemodlinie – Zróbcie coś z tym „Stanem”. Jeden dyskomfort a kładzie się cieniem na całości firmy, chyba nie o to Wam chodzi. Na stanowiskach kasowych dwie pracownice, moją osoba trafiła do Kasi, bardzo sympatycznej dziewczyny, która do Hot Dogów zaproponowała napój, wtedy zestaw jest więcej punktowany więc wzięłam do dwóch sztuk, dwa następne bez napojów 4,49 zł/sztuka, doliczono mi 600 punktów Vitay. Po skasowaniu przygotowała moje zamówienie zachowując zasady higieny, zapytała o rodzaje sosów, oczywiście do każdego były inne wg życzenia każdego z moich domowników. Na koniec życzyła smacznego spożycia i miłego dnia. W zasadzie wszystko byłoby OK. po tej wizycie i ocena też byłaby wysoka ale fakt zamka w drzwiach toalety zaczyna obniżać moją ocenę jakości, bo ile można pisać o jednym defekcie bez skutków poprawy, Aten stan na tej stacji utrzymuje się już od bardzo dawna, jakieś trzy miesiące, jak nie dłużej.